Ervaringen van tevreden klanten

Hieronder een opsomming van enkele tevreden klanten.

“Na een zeer prettige kennismaking bij ons thuis heeft Astrid mij in een ochtend geholpen mijn zolder op te ruimen. Ongelooflijk dat we in zo’n korte tijd zoveel voor elkaar kregen samen! Ze houdt het overzicht, zorgt dat je over alles een goed besluit neemt en helpt je bij twijfel, over wel of niet bewaren, met de juiste vragen. Vervolgens zorgt ze ook voor de afvoer van de spullen, waardoor je gelijk een fris huis hebt. Ik ben erg blij geweest met de opruimcoaching van Astrid. En zou haar zo weer vragen om samen een klus aan te pakken".

Eva Follender, kunstenaar

 

“Astrid heeft mij op een heel prettige manier geholpen met het opruimen van mijn kantoor en daarbij een goede structuur aangebracht. Hierdoor is het nu elke dag een feestje achter mijn bureau! Astrid is vriendelijk en had zich goed voorbereid. Goed opruimen is echt een kunst!”

Janine Beulink, directeur Filmhuis Bussum

 

“Als Astrid je helpt, ben je in een mum van tijd door je verhuizingssores heen. Zij werkt snel en vakkundig en voordat je het weet is je hele inboedel opgeruimd. Ze helpt met het weghalen van overbodige spullen, en zet de dingen die je niet meer nodig hebt op Marktplaats. Zo verdien je ook nog wat;-)! Bovendien heeft ze een goed oog voor de inrichting, wat waar het best uitkomt en waar je je spullen moet zetten. Met Astrid is verhuizen een feest, en geen ellende!”

Trude de Jong, kinderboekenschrijfster

 

Astrid weet als professional organizer van aanpakken en heeft talloze ideeën hoe alles efficiënter en netter kan worden geordend. Samen zijn we als een tornado door een aantal kamers gegaan. Wat weg kon is weg en wat overblijft is opgeruimd en overzichtelijk. Dat geeft veel rust. Zelf kwam ik er maar niet toe, maar met Astrid’s hulp ging het als een trein. Dank je wel voor je hulp, Astrid. Ik heb mijn investering op vele gebieden “terugverdiend”.

Theo Geurs, eigenaar Geurs B.V.

 

“Tijdens mijn verhuizing heeft Astrid mij uitstekend geholpen met de verkoop van mijn overtollige huisraad. Zij heeft goed inzicht in de markt en haar mogelijkheden.”

Iet Bijman, hostess and volunteer at Stichting Vier het Leven

 

“Astrid heeft ons uitstekend geholpen door een heldere procesbeschrijving te maken van het AaiProject. Dit draaiboek was voor de medewerkers van Dierenasiel Crailo van grote waarde doordat het ieders taken en rollen helder beschreef. Op inzichtelijke wijze heeft Astrid van alle betrokkenen de procedures, taken en verantwoordelijkheden vastgelegd. Eveneens heeft Astrid zelfstandig bijbehorende evaluatieformulieren opgesteld. Met de procesbeschrijving konden wij de organisatie van het AaiProject meer doelmatig inrichten.”
Het AaiProject is er om hulpbehoevende mensen en asieldieren samen een geluksmoment te laten beleven. De bewoners van verzorgingshuizen bloeien op door het contact met de asieldieren. Er is veel vraag naar het AaiProject. Om aan de vraag te kunnen voldoen, kunnen wij hulp van vrijwilligers en van iedereen die wil sponsoren goed gebruiken!

Dierenasiel Crailo, Ellen Jongerden, Algemeen Manager

 

“In mijn werk als coach en trainer zie ik regelmatig hoe persoonlijke onrust en gebrek aan overzicht thuis of op het werk met elkaar verbonden zijn. Astrid bewijst dat haar aanpak werkt. Opruimen, ordenen, weggooien en dat alles op een efficiënte en prettige manier met het gevoel op de juiste plek. Op deze wijze regelt zij ook de verkoop van mijn spullen op digitale platforms, echt perfect!”

Erik Schuiteman, Schuiteman | van Doorn Verzekeringen

 

“Opgeruimd staat netjes! Kun je niks opruimen en weggooien en je huis daardoor een echt pakhuis wordt, schakel dan Astrid in. Zij bezit de vaardigheid om van je huis een efficiënt leefhuis te maken zonder dat je het gevoel hebt dat je spullen gaat missen. Astrid leerde mij dingen los te laten, letterlijk en figuurlijk. Astrid is een echte opruimtornado, mijn huis straalt rust uit en ik ook. Astrid, je hebt me fantastisch geholpen!”

Pauline Carst, werkzaam bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken

 

“Toen we net een baby hadden gekregen en er ook nog verhuisd ging worden hebben we de hulp van Astrid ingeroepen. Daar kijken we met een positief gevoel op terug. Ze is iemand die van aanpakken weet, gaat praktisch te werk en kan in korte tijd veel werk verzetten. We hebben haar onder andere gevraagd bij het op orde krijgen van de kinderkamers. Welk speelgoed mag blijven, wat kan weg? En wat is een logische indeling? Samen met de kinderen is ze aan de slag gegaan. Het resultaat is dat we nu gezellige en goed geordende kinderkamers hebben. Heel fijn!”

Berthe van Gerven, recruiter en eigenaar van DuurzaamZwanger

 

“Doe waar je goed in bent! Voor mij is dat in beweging zijn, handelen en coachen. Daar schiet overzicht en ordenen regelmatig bij in. Overzicht is belangrijk omdat ik weer bezig kan zijn met waar ik goed in ben. Astrid helpt mij daarbij. Als vanzelfsprekend en zonder te veel feedback pakt ze de dingen op. Het geeft mij weer ruimte en kan ik doen waar ik goed in ben! Astrid, ik ben blij met je!” 

Stephanie Schwab, Coaching & Sales

 

“Met de hulp van Astrid hebben we de verhuizing van zo’n 70 kuub aan inboedel efficiënt aan kunnen pakken. Alleen al het ordenen van de zolder bleek een formidabele klus waar we op een zeer prettige en efficiënte wijze door Astrid geholpen zijn. Het voldane gevoel toen het klaar was kan ik me nog goed herinneren. Ik kan haar van harte aanbevelen voor deskundige hulp bij dergelijke situaties.” 

Donald van der Peet, hoogleraar chirurgie aan VUmc